Minun tahtoni

Toimitusehdot

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yhdistyksille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Oikeus hintojen ja toimituskulujen muutoksiin pidätetään.

Yhteystiedot

Kirsti Pasto

Kalakoskentie 34

61650 Kalakoski

+358 400 668 692

[email protected]

www.minuntahtoni.fi


Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen yhteydessä kysyttyjen yhteystietojen käytöstä voit lukea lisää Tietosuojaseloste-kohdassa.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun tilaus on vastaanotettu, saat välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys puhelimitse tai sähköpostitse tiedoilla, jotka on esitetty jo ylempänä kohdassa Yhteystiedot. Säästä tilausvahvistus mahdollisia myöhempiä yhteydenottoja varten. Kun olet yhteydessä tiedustellaksesi tilaukseesi liittyviä asioita, pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.


Maksutavat


Mitään maksutietoja ei käytetä tai tallenneta verkkokauppaan, vaan maksujen vastaanottamisessa on käytössä maksupalveluntarjoajana iZettle ja Klarna. iZettlen kautta maksuvaihtoehtona ovat korttimaksut ja Klarnan kautta toimivat verkkopankkimaksut, lasku ja osamaksu.

Meiltä voit ostaa turvallisesti! Ostoskorissa on SSL-suojaus. Asiakkaiden pankki- ja luottokorttien numeroita ei tallenneta tai säilytetä verkkokaupassa.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt iZettlen (Regeringsgatan 59,111 56 Stockholm, Ruotsi (pääkonttori)) tai Klarnan (Klarna AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Ruotsi (pääkonttori)) ehdot. Etenemällä maksuun asti verkkokauppamme yleiset toimitus- ja palautusehdot.

Voit lukea lisää Klarnan maksuehdoista osoitteessa http://klarna.com/fi/.


Toimitusaika

Paketit ovat toimituksessa normaalisti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Ilmoitamme erillisellä yhteydenotolla merkittävistä poikkeavista toimitusajoista.


Toimitustavat

Toimituksissa käytetään pääasiassa Postin ja Matkahuollon palveluita. Soveltuvin toimitustapa arvioidaan asiakkaan ilmoittaman toimitusosoitteen perusteella. Valitettavasti verkkokaupassamme ei ole mahdollisuutta toimittaa automaattisesti lähetykseen liittyvää seurantakoodia. Seurantakoodia voi kuitenkin tiedustella yhteystietojen välityksellä. Huomioithan kuitenkin, että yksittäisten kirjojen toimittaminen onnistuu kirjelähetyksenä, joihin tuota seurantakoodia ei ole saatavilla.

Huomio!

Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivän ajan. Pakettiautomaattilähetykset ovat noudettavissa viikon.
Saat tekstiviestin tai sähköpostin, kun tilaus on käsitelty tai noudettavissa paikan päältä.
Postin palvelunumero yksityisille 0200 71000 (pvm, mpm) tai yrityksille 0200 77000 (pvm, mpm).


Vaihto- ja palautusoikeus

Teillä on oikeus palautukseen syytä ilmoittamatta. Palautuksen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottohetkestä.

Palautusoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne suorittaa asiakaspalautus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla).

Palautusoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne oikeuden käytöstä ennen ilmoitusajan päättymistä.

Kirjoille on vaihto-oikeus vain siinä tapauksessa, että kirjoihin on toimituksen aikana tullut vaurioita. Muilta osin noudatetaan palautukeen esitettyjä ehtoja.


Vaihdon ja palauttamisen vaikutukset sekä kulut

Ehdot täyttävien palautusten osalta palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua palautusilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä vastaanottamanne tilaus takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua vaihto- tai palautusilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Uudet tuotteet toimitetaan asiakkaalle vaihdettavien tuotteiden vastaanoton jälkeen viivytyksettä, mutta viimeistään 14 päivän sisällä vaihdettavien tuotteiden vastaanotosta.

Ilman selittävää syytä tehtyjen palautusten kulut maksaa asiakas. Jos vaihdon tai palautuksen syynä on virhe tuotteessa, kuluja korvataan vaihto- ja palautusilmoituksen yhteydessä annetun selitteen perusteella. Muissa tapauksissa kustannuksia korvataan harkinnan mukaan.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä palautus- tai peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.


Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti yhteystiedoissa esitetyillä tiedoilla. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio toimitustavan kuljetusyhtiölle.